Įkūrė dizaino studiją „Blushing“
2016.10.18
Temos: Marketingas, Verslo pradžia.
Vilnietė Miglė Rudaitytė (30) ilgą laiką patirties sėmėsi reklamos agentūroje, o po kelerių metų suprato, kad kitas žingsnis savo žinioms ir patirčiai įprasminti turėtų būti nuosava dizaino studija. Nutarusi koncentruotis į dizainą, mergina įkūrė dizaino studiją „Blushing“.
Rado nišą
Anot pašnekovės, naudinga kiek labiau atskirti dviejų tipų verslus – reklamos agentūras ir dizaino studijas. M. Rudaitytės sukurtas verslas orientuojasi būtent į dizaino studijos formatą. Čia gimsta įvairūs kūrybiniai sprendimai, pradedant idėjomis ir baigiant kūrybišku jų įgyvendinimu.
„Po kelerių metų spartaus tobulėjimo reklamos srityje pajutau, kad, norint mokytis toliau, reikia susiaurinti savo sritį – taip nusprendžiau koncentruotis į dizainą. Po kurio laiko gyvenimas pasiūlė progą metus pagyventi užsienyje – tai ir buvo paskata išeiti iš komforto zonos ir pradėti savo dalyką. Kita priežastis – Lietuvoje vis dar trūksta kokybiškų dizaino studijų, todėl supratau, kad tai laisva niša man. Studijoje kiekvieną dieną dirbame su idėjomis ir jų išraiška: suteikiame joms tinkamiausią formą – ar tai būtų naujas prekių ženklas, knyga ar pakuotė“, – pasakoja pašnekovė.
Dizaino studijos pavadinimo ilgai ieškoti nereikėjo. Tam pašnekovė nusprendė išnaudoti savo asmenines savybes. „Pavadinimo pasirinkimas buvo asmeninis – aš dažnai išraustu. Kai ieškojau sau tinkamo pavadinimo, prisiminiau šį dalyką ir pamaniau, kad tai bus vienintelė proga iš šio neigiamo dalyko gauti sau naudos“, – prisimena M. Rudaitytė.
Siekia kokybės
Prieš pusę metų startavęs projektas jau suteikia galimybę M. Rudaitytei kurti įvairius planus verslo ateičiai. Tačiau šio verslo tikslas, ko gero, kaip ir daugelio pradedančiųjų – kokybiškai atlikti tai, ką sugeba geriausiai ir įsitvirtinti Lietuvos bei užsienio rinkose, stebinant klientus savo idėjomis ir jų įgyvendinimu.
„Taigi tikslas visuomet vienas – pačios geriausios kokybės kūrybos darbai Lietuvos ir užsienio mastu.“
M. Rudaitytė.
„Šiuo metu įtemptai dirbame su keliais kūrybiniais projektais – labai norime juos kuo geriausiai atlikti ir paleisti į dienos šviesą. Tuomet imtis naujų įdomių darbų. Taigi tikslas visuomet vienas – pačios geriausios kokybės kūrybos darbai Lietuvos ir užsienio mastu“, – pripažįsta M. Rudaitytė.
Kol kas būdami dar nedideli, Blushing“ gali visą dėmesį skirti kiekvienam projektui ir atlikti jį nepriekaištingai. „Mūsų svarbiausias ir pirmas tikslas – suteikti patį kokybiškiausią kūrybinį sprendimą, to ir siekiame su kiekvienu projektu. Ne naudotis patikrintais būdais, bet ieškoti išpildymo žingsneliu aukščiau – kas veiktų geriau nei gerai. Kadangi esame maži, kiekvienas, net ir smulkiausias, elementas iš mūsų iškeliauja kruopščiai apgalvotas. Dėl to paties mažumo klientui ir jo reikalams skiriame maksimalų dėmesį“, – tikina dizaino studijos įkūrėja.
M. Rudaitytė pasakoja, kad dirbant tokio pobūdžio darbą didžiausia motyvacija yra, kai įdėjęs daug darbo ir pastangų gali pasiekti gerą rezultatą, jis yra įvertinamas klientų, vartotojų ir dizaino bendruomenės. Kai tie papildomai padaryti žingsneliai atsiperka su kaupu.
„Geriausia motyvacija yra tuomet, kai pavyksta pasiekti labai gerą rezultatą ir jis yra įvertinimas. Taip pat pastebiu, kad pastaruosius kelerius metus Lietuvoje žmonės vis labiau nebijo pradėti imtis savo dalyko – ore tvyro naujų idėjų ir mažų versliukų atmosfera. Tas taip pat skatina ir įkvepia judėti į priekį“, – sako pašnekovė.
Linki pradėti
M. Rudaitytė įsitikinusi, jeigu yra noras turėti nuosavą verslą ir galvoje nuolat kirba gera idėja, neverta dvejoti ar bijoti jos imtis. Visų pirma reikia pradėti.
„Galėčiau palinkėti per daug teoriškai nesvarstyti apie dalykus, o tiesiog jų imtis, nes, kaip viskas bus išties, bus matyti tik pradėjus. Nusiteikti, kad, darant savo dalyką, reikės įdėti labai daug energijos ir širdies, bet atsiminti, kad darbas sau ir dėl savęs vis tiek visada teiks didesnę motyvaciją“, – įsitikinusi „Blushing“ įkūrėja.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.