...

„iMAS.lt“ įkūrėjai: „Siekiame sujungti verslą su klientais“

Verslas

2015.10.28

Autorius: BZN start

Temos: .

„iMAS.lt“ įkūrėjai: „Siekiame sujungti verslą su klientais“

„iMAS.lt“ įkūrėjai - Deimantas Špučys, Vaidotas Bulovas ir Darius Steponavičius. Asmeninio archyvo nuotr.

Mobiliosios programėlės – viena perspektyviausių verslo nišų. Tuo įsitikinę ir „iMAS.lt“ įkūrėjai klaipėdietis Deimantas Špučys (24) ir vilniečiai Vaidotas Bulovas (29) bei Darius Steponavičius (34). Su jaunaisiais verslininkais šnekučiavomės apie „iMAS.lt“ idėją, veiklą ir ateities planus.

Kas yra „iMAS.lt“?

Tai mobiliųjų programėlių kūrimas išmaniesiems įrenginiams, pradedant unikalaus sprendimo pritaikymu ir baigiant vartotojui patogiu naršymu programėlėje. „Steigdami įmonę, ieškojome pavadinimo, kuris sietųsi su mumis. Tad, sudėję žodžių „išmanūs mobiliųjų aplikacijų sprendimai“ pirmąsias raides, gavome lengvai įsimenamą pavadinimą „iMAS“, – pavadinimą iššifruoja įkūrėjai.

„Svarbu pačioje pradžioje teisingai suprojektuoti programėlę, kuri veiktų ne kaip dar viena mobilioji svetainės versija, o kaip papildomas kanalas tarp paties verslo ir kliento“

„iMAS.lt“ įkūrėjai

„Mūsų komanda susideda iš skirtingų asmenybių. Skirtumai aprėpia tiek profesinius įgūdžius, tiek charakterio savybes. Tai mums leidžia apimti platų paslaugų spektrą: informacines technologijas, mobiliąją rinkodarą, pardavimą ir dizainą. Kiekvienas turime savitą požiūrį bei nuomonę, tad visi drauge gebame priimti apgalvotus ir tikslingus sprendimus. Siekiame sujungti verslą su klientais. Šiam procesui pasitelkiame šiuolaikines technologijas ir išmaniuosius sprendimus, lydinčius klientą nuo pirmo paspaudimo programėlėje iki lojalumo verslui“, – dėsto pašnekovai.

Jaunieji verslininkai teigia, kad kiekvienas projektas jiems yra savaip unikalus. Dinamiškas ir įdomus darbas nuolat programuoja naujus iššūkius, tobulėjimą, augimą ir suteikia neįkainojamos patirties.

Šiuo metu pagrindinę veiklą „iMAS.lt“ vykdo Lietuvoje, tačiau po truputį žengia ir į užsienio rinkas Europos teritorijoje bei JAV. „Daug dirbame ir siekiame įsitvirtinti tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Esame užsibrėžę tikslus, kurių kryptingai siekiame. Nuoseklus darbas daro įtaką dar spartesniam įmonės augimui“, – džiaugiasi pašnekovai.

Unikalūs sprendimai, pritaikyti verslo poreikiams

Išmanieji sprendimai nė vienam pašnekovui nebuvo naujiena. „Mobiliosiomis programėlėmis, išmaniaisiais sprendimais domėjomės jau kelerius metus. Nuolat stebėjome, kaip ir kas vyksta šioje srityje. Matydami unikalių sprendimų stygių bei jų teikiamą naudą, pradėjome įgyvendinti idėją su individualiais sprendimais įvairiems verslo segmentams. Pradėję veiklą, pastebėjome gan didelį susidomėjimą. Tad nusprendėme, jog būtina šį pasirinktą kelią tęsti. Kaip ir visi, startavome su pirmaisiais klientais ir mokėmės iš savo klaidų. Neskaičiavome nei laiko, nei jėgų. Tikėjome tuo, ką darome. O šiandien nuoširdžiai džiaugiamės tuo, ką pavyko sukurti ir ką sėkmingai plėtojame toliau“, – su šypsena veide dėsto „iMAS.lt“ įkūrėjai.

Žengdami į mobiliųjų programėlių kūrimo nišą, jaunieji verslininkai turėjo kiek kitokią viziją. „Iš tiesų pradžioje į šį verslą žvelgėme šiek tiek siauresniu sprendimų spektru. Daugiausia dėmesio buvo skiriama lojalumui formuoti, vystyti bei skatinti per mobiliąsias programėles. Čia susidūrėme su ilgu integraciniu naujų lojalumo sprendimų procesu. Tad buvome priversti versle integruoti daugiau paprastesnių, bet unikalių paslaugų. Tai lėmė mūsų veiklos plėtrą“, – prisimena D. Špučys.

„iMAS.lt“ komanda savo klientams siūlo inovatyvius ir unikalius sprendimus, pritaikytus verslo poreikiams. Anot pašnekovų, tai padeda taupyti laiką bei gauti aktualią informaciją čia ir dabar. „Pavyzdžiui, mūsų kurta kino forumo „Scanorama“ programėlė leidžia vartotojui susidaryti savo asmeninį tvarkaraštį su priminimais. Taip nebereikia spausdinti kino programos repertuaro. Restorano „Momo Grill“ programėlė nuo šiol klientams leidžia vienoje vietoje rasti visą reikiamą informaciją apie dienos ir vakaro pasiūlymus“, – pavyzdžiais iliustruoja V. Bulovas.

Sunkiausia įgyti klientų pasitikėjimą

Pasiteiravus apie užklupusius sunkumus, vaikinai įvardija klientų pasitikėjimą. „Pradžioje sunkiausia buvo įgyti klientų pasitikėjimą, neturint darbų portfelio. Juk dažniausiai klientai vertina pagal atliktų darbų pavyzdžius. Kai pradedi nuo nulio, reikia įdėti daug darbo ir kantrybės. Šių dalykų nestokojome, tad su kiekvienu nauju klientu įgydavome daugiau pasitikėjimo savimi. Tai natūraliai skatino darbo rezultatus, pagal kuriuos mus pradėjo susirasti jau patys klientai“, – patirtimi dalijasi pašnekovai.

iMAS.lt“ įkūrėjai teigia, kad klaidos pirmuosiuose bet kurio projekto žingsniuose yra neišvengiamos. „Jos dažniausiai tyko projekto įsivertinimo ir projektavimo srityje. Svarbu pačioje pradžioje teisingai suprojektuoti programėlę, kuri veiktų ne kaip dar viena mobilioji svetainės versija, o kaip papildomas kanalas tarp paties verslo ir kliento. Tam reikia numatyti ir programėlėje atvaizduoti vartotojui pačias svarbiausias funkcijas, tokias kaip lojalumas, pranešimo siuntimas, aktualių naujienų gavimas“, – dėsto pašnekovai.

Anot jaunųjų verslininkų, siekiant įgyvendinti ir plėtoti verslą, svarbu rasti naujų idėjų, nenuleisti rankų, o susidūrus su pirmaisiais sunkumais nestokoti užsispyrimo ir tikėti tuo, ką darai. Taip pat derėtų nepamiršti skirti laiko naujų technologijų paieškoms ir bandymams.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.