E. Šakalienė: „Mano įkvėpimas – mano berniukai“
2014.05.28
Temos: Vadyba.
Jau daugiau nei metai, kaip du mažamečius sūnus auginanti mama Emilija Šakalienė (32 m.) supa dar vieną kūdikį – vaikų interjero butiką „Piccoli“. Ir nors pagrandukas reikalauja daug dėmesio ir suvalgo nemažai mamos laiko, verslininkė tvirtina, kad šis rūpestis – daugiau malonus nei sunkus.
Pomėgis, virtęs verslu
„Visą savo gyvenimą gyvenu Kaune, – pasakojimą pradeda E. Šakalienė. – Visuomet svajojau studijuoti architektūrą, domėjausi interjero dizainu, tačiau, žinote, kaip būna: baigusi mokyklą, baigiau politikos ir diplomatijos studijas VDU. O paskui dar 10 metų dirbau pagal specialybę iš tiesų įdomų darbą tarptautinių ryšių srityje.“
Anot verslininkės, darbas su užsienio partneriais ir diplomatais suteikė neįkanojamą tarptautinio bendradarbiavimo patirtį, kuri šiuo metu labai padeda bei atveria duris į naujas galimybes. „Partneriai Prancūzijoje labai vertina ir tai, kad su jais bendrauju jų gimtąja kalba“, – sako E. Šakalienė.
„Jau minėjau, kad dizainas ir architektūra yra mano sena aistra, domiuosi tendencijomis, žymių architektų ir dizainerių darbais. Pati kūriau savo namų interjerą, turėjau aiškią viziją, kaip turėtų atrodyti mano vaikų kambariai, tačiau pradėjusi ieškoti interjero detalių pamačiau, kad yra labai nedidelė pasiūla gero dizaino produktų vaiko kambariui. Taip natūraliai kilo mintis sukurti specializuotą vaikų interjero butiką, skirtą mamoms, kurios ieško originalių sprendimų ir nori kitokių nei ryškiaspalviais filmukų herojais dekoruotų kambarių savo vaikams, – sava vizija dalijasi pašnekovė ir priduria: – Kurdama „Piccoli“ neturėjau išsamaus verslo plano, vadovavausi širdimi ir tikėjau, kad tai, kas miela ir gražu man, ras kelią ir į kitų namus.“
Į pagalbą tėveliams
„Piccoli“ tikslas – pristatyti subtilaus dizaino produktus, skirtus vaikiškam interjerui, teikiančius geras emocijas vaikams bei harmoningai derančius namuose.
„Ypatingas elektroninės parduotuvės pliusas renkantis interjero prekes, be tradicinio argumento apie sutaupytą laiką, yra tai, kad galime pasiūlyti apsilankyti interjero galerijose, sukurtose žmonėms įkvėpti“, – savo pasirinkimą nesunkiai pagrindžia pašnekovė.
„Vieni čia atranda idėjų, kiti savo ilgai ieškotų produktų. Juk daug lengviau priimti sprendimą dėl audinio ar dekoro elemento pasirinkimo matant jį interjere. Jeigu nesate profesionalus dizaineris, gali būti sunku įsivaizduoti, kaip audinio raštas atrodys iš jo pasiuvus užuolaidas, – svarsto verslininkė. – Tai suvokdami bene vieninteliai savo srityje teikiame audinių pavyzdžių pristatymo į namus paslaugą, taip pat profesionalių tekstilės dizainerių konsultacijas namuose ar nuotoliniu būdu bei siuvimo paslaugas, siūlomas aukštos kvalifikacijos meistrų.“
„Kadangi visi tėvai savo vaikui nori visko, kas geriausia, tai, koks bus vaiko kambarys, tėvams labai svarbu. Vieni naudojasi interjero dizainerių paslaugomis, kiti pasikliauja nuojauta, tačiau visi įdeda daug pastangų stengdamiesi pradžiuginti savo vaikus“, – neabejoja E. Šakalienė.
Išgirskite savo vaikus
„Vaiko kambarys – ypatinga erdvė, tarsi namai namuose, kur mažieji praleidžia nepaprastai daug laiko. Skatiname kurti smagią kambario istoriją vaikams, todėl prieš pradedant įrengimo darbus siūlome sugalvoti temą, kuri vyraus interjere. Tai gali būti gamtos, miško, jūros, kelionių, drugelių sodo, cirko, indėnų ir dar daug kitų temų, – vardina pašnekovė. – Jei vaikas nėra kūdikis, temą sugalvoti gali jis pats.“
Anot pašnekovės, taip įrengtame kambaryje jūsų vaikui bus gera ir įdomu žaisti tiek su jumis, tiek su draugais.
„Neseniai turėjau susitikimą su kliente, kurios namo ir vaikų kambarių interjerą kuria dizainerė. Mūsų bendrame susitikime dalyvavo ir būsimasis šešiametis kambario gyventojas, kuris pats rinkosi audinius savo kambariui. Įdomiausia tai, kad vaikas išsirinko kaip tik tuos audinius, kuriuos buvo numačiusi dizainerė, – šypsosi pašnekovė. – Vaiko nuomonė yra labai svarbi, tikrai nereikia laikytis nuostatos, kad vaikas dar nesupranta, kas yra gražu.
Be abejo, kūdikių ir visai mažų vaikučių kambarius sukuria tėvai, tačiau į juos įdedama tiek meilės ir nuoširdumo, kad vaikams nepaprastai gera juose gyventi. Mažo vaiko ryšys su tėvais yra labai stiprus ir, jei tėvai jo aplinkoje gerai jaučiasi, geros emocijos persiduoda ir vaikams.“
Išskirtinumas ir kokybė
„Prekių asortimentą sudaro kruopščiai atrinktų aukštus kokybės standartus atitinkančių gamintojų produktai. Ieškau produktų, kurių nėra Lietuvoje, o juos atrinkdama vadovaujuosi intuicija.Kurdami kiekvieną mūsų pristatomą produktą dizaineriai į juos įdeda nepaprastai daug energijos ir pastangų, tad labai stengiuosi perteikti žmonėms kiekvieną juose užkoduotą istoriją“, – sako E. Šakalienė.
„Piccoli“ rasite prancūzų kompanijos „MIMI‘Lou“ įkūrėjos ir lipdukų dizaino autorės Miriam Derville (daugelį metų reklamos srityje dirbusi dailininke su tokiais prabangos prekių ženklais kaip „Givenchy“, „Lacoste“, „Hugo Boss“ ir „Guerlain“) kurtus sienų lipdukus. Kurti jaukius, mielus piešinius ant sienų ją įkvėpė jos vaikai. Rasite ir kito prancūzų gamintojo „Art for Kids“ įkūrėjos kilimų kolekciją. „Art for Kids“ dizainerių komanda dirba netradiciškai – kurdami naujus kilimus jie pasikviečia į svečius grupelę vaikų ir atsižvelgdami į jų vaizuotę kuria piešinius jų svajonių kambariams. Interpretuojant vaikų mintis gimsta smagūs, švelnaus kolorito, mažųjų istorijų pripildyti kilimai.
„Džiaugiuosi galėdama atvežti produktus, į kurių sukūrimą įdėta tiek nuoširdumo. Branginu tai, kad mane ir užsienio partnerius sieja bendra verslo įkūrimo istorija – noras sukurti svajonių kambarį savo vaikui“, – patikina E. Šakalienė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.