...

Galimybė smulkiajam verslui: reklamuotis dabar, o mokėti vėliau

Verslas

2020.11.19

Autorius: Julija Kuliešiūtė

Temos: .

Galimybė smulkiajam verslui: reklamuotis dabar, o mokėti vėliau

Šių metų pradžioje paskelbus karantiną dėl COVID-19 viruso plitimo Lietuvoje, daugiau nei 32 tūkst. verslų buvo priversti sustabdyti savo veiklą. Kai kurie rizikavo ir staigiai persikėlė į elektroninę prekybą. Bet kaip vartotojams sužinoti apie negirdėtą e. parduotuvę, kai internetas tarsi vandenynas? Reklamos finansavimo platformos „Motion Finance“ įkūrėjo Augusto Štaro teigimu, smulkiajam verslui svarbu laiku pasirengti, susidėlioti rinkodaros veiksmus ir efektyviai išnaudoti artėjantį šventinį laikotarpį. Beje, jų platforma gali padėti gauti finansavimą reklamai.

Reklama dabar – mokėjimas vėliau

Palyginus šių metų sausio ir gegužės mėnesio e. prekybos pardavimus pasaulyje, skirtumas sudaro beveik 6 mlrd. eurų. Vartotojai internetu pirko net ir tokius kasdienius produktus kaip tualetinis popierius, maistas, nereceptiniai vaistai. Vis daugiau verslų keliantis į internetinę prekybą, iškyla natūrali problema – lėšų trūkumas reklamai. Visų įmonių tinklalapiai, socialiniai tinklai gražūs, bet kaip pritraukti naujų klientų?

„Motion Finance“ įkūrėjas A. Štaras teigia, kad dabartinis laikotarpis yra puiki proga vystyti e. prekybą: „E. prekyba pandemijos metu pritraukė naujų amžiaus kategorijų pirkėjus. Taip pat reikėtų turėti omenyje, kad namuose žmonės daugiau laiko praleidžia prie telefonų, kompiuterių. Kuo daugiau laiko prie ekranų, tuo daugiau galimybių smulkiajam verslui paskleisti savo žinutę ir pasiekti norimą auditoriją.“

Platforma „Motion Finance“ siūlo lietuviškiesiems e. verslams teikti paraiškas ir gauti finansavimą reklamai iki 15 tūkst. eurų. Įmonės vertinamos pagal algoritmą, kuris įvertina smulkiajam verslui skiriamą potencialą ir augimą per pastaruosius šešis mėnesius. Kreiptis gali visos įmonės, kurios prekiauja internetu. Pagrindinis privalumas tas, kad verslininkams suteikiamos lanksčios paslaugos, o mėnesinė įmoka priklauso nuo įmonės pardavimų. Kaip pastebi A. Štaras, šios sąlygos prisitaiko prie šių dienų reikalavimų ir padeda verslui augti dar greitesniu tempu.

Prisitaikyti prie rinkos žaidimo būtina

Mindaugas Kriščiūnas – e. parduotuvės „Zenoo“ įkūrėjas, neseniai pradėjęs bendradarbiauti su „Motion Finance“. Verslininkas džiaugiasi, kad partnerystės metu sutampa verslo auginimo vizijos ir sulaukiama pagalbos: „Mūsų komandoje daug kam yra tekę susidurti su įvairiais reklamos instrumentais ir kaip klientams, ir kaip tiekėjams. „Motion Finance“ atėjo su konkrečiais patarimais ir pasiūlymais, kaip būtų galima pagerinti esamą rinkodaros strategiją, į kokius partnerius galima būtų kreiptis ir pan.“

M. Kriščiūno manymu, geriausia reklama visais laikais buvo ir bus iš lūpų į lūpas. Natūraliai sklindanti žinutė apie produktą ar paslaugą yra efektyviausia, o perkamoji reklama veikia kaip papildomas efektas. Visgi tokia strategija gali stipriai sulėtinti verslo augimo tempą. Verslininkas pastebi, kad užperkamoji reklama yra dažnas pasirinkimas, užgožęs kasdienį vartojimą. Tai apsunkina galimybes pasiekti potencialius pirkėjus smulkiesiems arba pradedantiesiems verslininkams.

„Deja, šiais laikais užperkamoji reklama yra taip užgožusi eterį, kad neretu atveju geros prekės ir paslaugos net neturi galimybės prasimušti iki klientų dėmesio. Taigi tenka žaisti pagal rinkos diktuojamas taisykles ir pasinaudoti populiariausiomis rinkodaros bei reklamos strategijomis“, – sako pašnekovas.

Kviečia veikti dabar ir didinti pardavimus 

Motion Finance“ primena ir apie artėjantį Kalėdų metą. Ne paslaptis, kad dėl koronaviruso sukeltų karantino sąlygų gali tekti apsipirkinėti internetu. E. parduotuvių verslininkams, norintiems suspėti laiku pasinaudoti kalėdine karštine, reikėtų apsvarstyti reklamos naudą. Kadangi pajamos sugrįžta tik po pardavimų, o komunikuoti apie save reikia dabar, verslininkams iškyla iššūkis rasti lėšų esamuoju laiku. Tai tarsi užburtas ratas: neturint lėšų, neįmanoma pasiekti reikiamos auditorijos. Nepasiekiant potencialių klientų, nesulaukiama norimų pardavimų, neįgyvendinami rezultatai. „Motion Finance“ pabrėžia, kad ši finansavimo platforma išskirtinė tuo, kad reklamos išlaidos atidedamos, o veikti galima dabar.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.