Drąsus žingsnis padidino startuolio „Foodout.lt“ apyvartą 2,5 karto.
2015.02.13
Temos: Startuolis.
Maisto pristatymo į namus įmonė „Foodout.lt“ žengė verslo komunikacijoje neregėtą žingsnį – pirmoji pradėjo reklamuotis pornografiniuose puslapiuose. Netradicinei komunikacijos kampanijai įmonė pasirinko suaugusiesiems skirtus kanalus ir dviprasmiškas asociacijas keliančias reklamines žinutes. Drąsus žingsnis padidino „Foodout.lt“ apyvartą 2,5 karto.
Atrasta reklamos niša antrus metus sėkmingai veikiančiai įmonei buvo tarsi aukso gysla. Bendrovė skaičiuoja, kad netradicinė kampanija leido sutaupyti 90 proc. reklamai skirtų lėšų. Tiek buvo mažesnės išlaidos vienam paspaudimui, lyginant su įprastais reklamos kanalais – Google, Facebook ir kitais tinklais.
„Foodout.lt“ rinkodaros vadovas Giedrius Žalys teigia, kad šio netradicinio ir dviprasmiško reklamos kanalo pasirinkimą lėmė tai, kad beveik 65 proc. lietuvių reguliariai lankosi pornografinėse interneto svetainėse ir ši niša neišnaudota. Iki šiol nė viena Lietuvos įmonė neišdrįso reklamuotis suaugusiesiems skirto turinio portaluose.
Svarbiausia, kad šios kampanijos metu pasiekėme visiškai naują auditoriją, kuri ne tik aktyviai lankosi mūsų svetainėje, bet ir naudojasi mūsų paslaugomis.
G.Žalys
„Maža, veržli bendrovė, siekdama plėtoti maisto pristatymo verslą, privalo rasti naujų, novatoriškų komunikacijos formų ir kanalų, ieškodama vietų, kuriose laiką leidžia alkani klientai. Pradėdami šią rinkodaros kampaniją dvejojome. Pirma, nei viena įmonė Lietuvoje tokio pobūdžio reklamos kampanijos nebuvo vykdžiusi. Antra, svarstėme, kokią įtaką tokio pobūdžio komunikacija turės mūsų įvaizdžiui. Kūrybiniu turiniu stengėmės neįžeisti savo klientų. Gal atrodys keista, tačiau už šios kampanijos kūrybą buvo atsakinga projektų vadovė – moteris. Visgi pasiryžome,“ – sako G. Žalys.
Rezultatai pranoko lūkesčius – kampanijos metu lankytojų srautas į „Foodout.lt“ interneto svetainę išaugo 3 kartus, net 80 proc. apsilankiusiųjų atėjo į puslapį pirmą kartą, o dienos pardavimai išaugo 2,5 karto.
„Norą prisijungti prie mūsų maisto pristatymo platformos išreiškė daugiau nei 30 restoranų – tarp jų yra ir labai didelių šios srities grandų. Svarbiausia, kad šios kampanijos metu pasiekėme visiškai naują auditoriją, kuri ne tik aktyviai lankosi mūsų svetainėje, bet ir naudojasi mūsų paslaugomis,“ – teigė rinkodaros vadovas G.Žalys.
Drąsi bendrovės reklamos kampanija neliko nepastebėta – „Lietuvos Marketingo Asociacija (LIMA)“ „Foodout.lt“ reklamą įvertino kaip „nuostabią“. „Foodout.lt“ taip pat sulaukė daugybės elektroninių laiškų su teigiamais klientų atsiliepimais apie šią kampaniją, ji buvo pastebėta didžiausių informacinių portalų Lietuvoje. Facebook‘e ir straipsnių komentaruose virė aršios diskusijos apie reklamos dviprasmiškumą.
Maisto į namus tiekiančios bendrovės „Foodout” tikslas – keisti žmonių mitybos įpročius, taupant jų laiką bei siūlant virtuvių įvairovę. Įmonė siekia tapti pirmuoju į namus maistą užsakančių gyventojų pasirinkimu rinkose, kuriose veikia. Šiuo metu „Foodout“ – maisto pristatymo lyderis Lietuvoje ir Latvijoje – maistą tiekia iš daugiau nei 80 restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Rygoje. Tarp „Foodout“ partnerių tokie restoranai kaip „Čili pica“, „Soya“, „Basilico“, „Kinų smuklė“, „Super Kebai“, „Fokus pica“. Bendrovėje Lietuvoje ir Latvijoje dirba 100 darbuotojų. Vidutiniškai per mėnesį įmonė įvykdo daugiau nei 15 tūkst. užsakymų.
Foodout.lt
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.