Verslo vakarėlis be formalumų: ekspertai padės priimti sėkmingus sprendimus
2020.06.16
Temos: Marketingas, Vadyba.
Šį ketvirtadienį, birželio 18 d., į Vilniuje įsikūrusį barą „Amadeus“ megzti pažinčių ir aptarti savo verslo idėjų sukvies jau tradiciniu tapęs didžiausio jauno verslo portalo „bzn start“ organizuojamas verslo vakarėlis „Network Party“.
Gausus būrys skirtingų sričių ekspertų dalinsis savo patirtimi su būsimais ar jau esamais verslininkais, o gal tiesiog besidominčiais įvairiomis verslo galimybėmis ar klausimais vakarėlio dalyviais. Tiesa, čia nereikės klausytis pranešimų ar ilgų kalbų. Kiekvienas dalyvis pats nuspręs, kas jam aktualu, ir, susiradęs tinkamą ekspertą, galės pakalbinti jį savo norima tema.
Šiame ekspertų būryje dalyviai galės dalintis patirtimi tarpusavyje, užmegzti naudingų pažinčių, pasitikrinti idėjas, o galbūt netgi rasti būsimų verslo partnerių.
Per daug galvojama apie funkcijas, o ne vartotojų poreikius
Vienas iš renginio ekspertų, tarptautinės skaitmeninimo ekspertų komandos „Digital Brothers“, kuriančios pasaulinio lygio skaitmeninius produktus, vadovas Andrius Čepkus sako, kad renginyje tikisi susipažinti su įdomiomis startuolių idėjomis, komandomis, gal netgi rasti potencialių startuolių, prie kurių augimo galėtų prisidėti jo vadovaujama įmonė.
„Mielai patarsiu ir padėsiu technologinio (programinės įrangos, online) startuolių vystymo klausimais visose fazėse – nuo idėjos pasitikrinimo iki geriausių kelių, kuriant ir ankstyvąsias produkto versijas, ir galutinį produktą, jį įvedant į rinką, pritraukiant pirmuosius klientus“, – komentuoja A. Čepkus ir priduria, jog dažnai susiduria su tuo, kad žmonės turi gerų idėjų, bet pasirenka labai neefektyvius kelius joms sukurti, įgyvendinti bei įvesti į rinką.
„Taip pat pastebiu, kad pernelyg dažnai galvojama apie funkcijas ir jų kiekį, ko realiai niekada nebus gana, o ne apie vartotojus ir jų esminius poreikius“, – įžvalgomis dalinasi „Digital Brothers“ vadovas ir kviečia renginio metu drąsiai kreiptis į jį patarimų.
Apie intelektinės nuosavybės apsaugą reikia pagalvoti dar verslo pradžioje
Valstybinio patentų biuro Pramoninės nuosavybės informacijos skyriaus vedėja Kristina Vilkienė pabrėžia, kad verslo startas paprastai būna kupinas idėjų, kaip jį sukurti, ir keliantis dar daugiau klausimų, kaip tinkamai tas idėjas realizuoti, tačiau intelektinės nuosavybės – kūrybinės veiklos rezultatų (prekių ženklų, dizaino, išradimų) – apsauga kartais kažkur tiesiog pasimeta arba ketinama apie tai pagalvoti vėliau – ne verslo starto, o jo vystymo etape. Visgi tai nebūtinai geriausias sprendimas.
„Todėl susitikimų metu norėčiau pasidalinti patarimais, ką iš tiesų labai svarbu padaryti startuojant, ką galima atidėti vėlesniam verslo vystymo etapui ir kas išlieka aktualu viso verslo auginimo metu“, – sako K. Vilkienė.
Padės atrasti netikėtų sprendimų
Kitas ekspertas, motyvavimo bei nuostatų keitimo konsultantas ir vienas iš bendrovės „Emotika“ partnerių Darius Pietaris sako, kad iš renginio tikisi naujos patirties, negirdėtų įžvalgų, idėjų, požiūrių: „Bet koks naujas žmogus, naujas klausimas ar mintis skatina kitaip pažiūrėti į senas, žinomas situacijas, pasukti galvą, paieškoti sprendimų. Mano sritis – derybos ir darbas su klientais, joje esu praleidęs didžiąją dalį savo profesinės karjeros ir turiu daugiausia patirties.“
D. Pietaris teigia pastebintis, kad daugiausia nežinomųjų, sunkumų ir bėdų atsiranda tada, kai ima kristi rinkos, lėtėja augimas, prie kurio būname įpratę.
„Kai nuslūgsta vanduo, kaip byloja senas aforizmas, paaiškėja, kas maudėsi nuogas. Kai kurios įmonės, pardavėjai ar produktai šiandien daug sunkiau randa savo vietą rinkoje. Kyla klausimai: kaip parduoti, kai klientai tampa taupesni ir atsargesni? Kaip įgyti pranašumą prieš konkurentus, kurių (toks įspūdis) staiga padaugėjo? Kaip pakeisti klientų požiūrį, kai jie yra apimti nerimo dėl ateities ir savo darbo vietų?“ – vardija ekspertas ir kviečia kartu pagvildenti šiuos ar kitus klausimus.
Daugiau naudos, kai nevaržo formalumai
Dar vienas iš renginio ekspertų, didžiausio naujienų portalo „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis „Network Party“ dalyvaus jau ne pirmą kartą ir pastebi, kad tokio neformalaus bendravimo metu galima sužinoti kur kas daugiau reikiamos informacijos, nes bendraujančiųjų nevaržo jokie formalumai ar įsipareigojimai.
„Turiu sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros srityje: strategijos, biudžetai, reklamos kampanijos, produktų įvedimas į rinką, prekių ženklų kūrimas ir vystymas. Pastaruosius metus daugiausia dirbu su skaitmenine rinkodara ir vartotojų įsitraukimo didinimu. Mielai pasidalinčiau savo sukaupta patirtimi. Bendraukime“, – kviečia I. Matilionis.
„Primus Derling“ partnerė, advokatė Agnė Jonaitytė irgi kviečia visus dalyvausiančius vakarėlyje nevaržomai kreiptis, ji patars ne tik teisiniais klausimais: „Jau daugiau nei 15 metų konsultuoju įvairiais teisiniais klausimais, susijusiais su finansavimo suteikimu ir gavimu, investiciniais fondais, finansinių paslaugų teikimu, finansinėmis technologijomis, taip pat įvairiais įmonių steigimo ir valdymo klausimais. Tad mielai pasidalinsiu patirtimi.“
Naudingų pažinčių, atsakymų į rūpimus klausimus, naudingo ir kartu smagaus laiko verslo vakarėlis „Network Party“ jau netrukus – birželio 18 d. bare „Amadeus“, Vilniuje. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: bankui „Luminor“, advokatų kontorai „Primus Derling“, Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkui, Lietuvos Respublikos valstybiniam patentų biurui, barui „Amadeus“, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“ ir spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, padedantiems, kad „Network Party“ taptų išties sėkmingu renginiu.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.