Ką reikia žinoti apie „YouTube“ nuomonės formuotojų reklamą?

Verslas

2021.01.22

Autorius: Reda Aleliūnaitė

Temos: .

Ką reikia žinoti apie „YouTube“ nuomonės formuotojų reklamą?

M. Markauskas Asmeninio albumo nuotr.

Platformos „YouTube“ populiarumo turbūt jau neverta pristatinėti. Apie jį nenuginčijamai byloja statistika: pasauliniu mastu šia platforma kasdien naudojasi apie 30 mln. vartotojų, o per dieną peržiūrima apie 5 mlrd. įkeltų vaizdo įrašų.

Platforma „YouTube“ Lietuvoje taip pat yra viena iš dominuojančių platformų, o populiarūs platformos nuomonės formuotojai ne tik plečia savo žinomumą, bet iš to ir uždirba, sulaukdami nemažai integruotos reklamos pasiūlymų. Pasvarstykime, kada tokia reklama verslui apsimoka. Ką reikėtų žinoti prieš užsakant „YouTube“ nuomonės formuotojų reklamą? Komentuoja agentūros „Videostars“, vienintelio oficialaus „YouTube“ partnerio – kanalų tinklo Baltijos šalyse, direktorius Mykolas Markauskas.

Pridėtinė vertė verslui

Nuomonės formuotojų reklama, ar tai būtų „Instagram“, ar „YouTube“, tikrai nebėra naujiena, veikiau kasdienybė. Visgi, prieš įšokant į šį traukinį, gali kilti klausimas, ar tai naudinga jūsų verslui. Agentūros „Videostars“, kuri demonstruoja patirtį ne tik kuriant prekių ženklo vaizdo įrašų strategijas, bet ir generuojant vaizdo įrašų turinį, direktorius teigia, kad „YouTube“ nuomonės formuotojų paslaugomis naudojasi įvairios verslo sritys, todėl būtų sunku išskirti vieną.

„Verslui tikrai naudinga naudotis nuomonės formuotojų paslaugomis, o ypač tų, kurie kruopščiai atsirenka, ką ir kaip reklamuoti, taip išsaugodami savo auditorijos pasitikėjimą. Jie reklamuoja tik tuos produktus, kuriais tiki ir pasitiki patys, o tai naudinga verslui kaip asmeninis priėjimas prie vartotojo: nuomonės formuotojas yra žiūrovui gerai pažįstamas ir patikimas, beveik kaip geras draugas“, – komentuoja ekspertas. Pasak M. Markausko, nuomonės formuotojas taip pat jaučia atsakomybę savo klientui, šiuo atveju verslui, nes atstovauja prekių ženklui ir turi tinkamai perduoti reikiamas vertybes vartotojams. Taigi sėkminga reklamos kampanija priklauso nuo abiejų pusių pastangų, bendradarbystės ir jungiančių vertybių.

Norint reklamos su žinomu nuomonės formuotoju, gali tekti palaukti

Įsivertinus ir nusprendus, kad reklama „YouTube“ platformoje jūsų klientus pasiektų ir būtų aktuali, reikia pagalvoti ir apie tai, kuris nuomonės formuotojas galėtų atstovauti jūsų verslui ar prekių ženklui. Agentūros „Videostars“ direktorius M. Markauskas atkreipia dėmesį, kad populiariųjų vardų gali tekti ir palaukti: „Nuomonės lyderių rinkodara nebėra naujiena. Matome, kad, norint pakliūti į populiariausių „YouTube“ kūrėjų eterį, reikia laukti eilėje net keletą mėnesių. Tai byloja apie konkretaus kūrėjo populiarumą ir tokios rinkodaros priemonės sėkmę.“

Kadangi populiariųjų nuomonės formuotojų kartais tenka palaukti, pasidomime, ar ekspertas rekomenduotų ieškoti ir investuoti į mažiau žinomus nuomonės formuotojus „YouTube“ bendruomenėje. Galbūt jūsų įmonės viziją puikiai atspindėtų mažiau žinomas nuomonės formuotojas? M. Markausko teigimu, viskas priklauso nuo pasirinktos strategijos ir turimo biudžeto: „Reklamos integracijos turinyje kaina dažniausiai yra tiesiogiai proporcinga pasiekiamų žiūrovų skaičiui. Atkreipčiau dėmesį, kad didesnes auditorijas turintys kūrėjai dažnai turi ir daugiau bendradarbiavimo su verslais patirties. Jie yra kūrę daugiau turinio integracijų, todėl ir rezultato būtų galima tikėtis geresnio.“

Tendencijų prognozės

Vaizdo turinio platformoje „YouTube“ peržiūrų skaičius tik kyla. Pasak eksperto, tam turi įtakos ir besitęsianti pandemija bei karantinas. „Manau, kad 2021 m. dar gyvensime lėtesnį gyvenimą dėl COVID-19, o žiūrovų skaičius išliks padidėjęs“, – mintimis dalinasi M. Markauskas.

Bandydamas apibrėžti šių metų tendencijas, ekspertas yra įsitikinęs, kad nuomonės formuotojai ir integruota reklama vaizdo įrašuose bus ne mažiau populiarūs. M. Markausko teigimu, „YouTube“ rinkodara liks viena prioritetinių priemonių, kaip pasiekti žiūrovus asmeniniu ir individualiai pritaikytu būdu, todėl ekspertas siūlo verslams nepraleisti progos ir strategiškai apmąstyti, kas galėtų reprezentuoti jūsų prekių ženklą „YouTube“. Šios populiarios platformos tikrai nereikėtų atmesti net ir augantiems verslams.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.