Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Kaip rašyti verslo straipsnius?

2020-04-14

Kaip rašyti verslo straipsnius?

Premium

, ,

NAUJA! Išskirtiniai ir vieninteliai „bzn start“ rengiami verslo straipsnių rašymo mokymai Atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, pirmą kartą siūlome galimybę įsigyti mokymų VIDEO medžiagą. Registruokitės įsigijimui ČIA ir informuosime Jus parengus mokymų medžiagą. Su dalyviais, įsigijusiais bilietus, susisieksime asmeniškai. Dažnai verslo atstovai mano, kad jų straipsniai gerai vertinami „Google“, atitinka reikiamas taisykles ir yra geros kokybės. Tačiau […]

Kaina: 50.00

Renginio aprašymas:

NAUJA! Išskirtiniai ir vieninteliai „bzn start“ rengiami verslo straipsnių rašymo mokymai

Atsižvelgdami į susiklosčiusią situaciją, pirmą kartą siūlome galimybę įsigyti mokymų VIDEO medžiagą. Registruokitės įsigijimui ČIA ir informuosime Jus parengus mokymų medžiagą. Su dalyviais, įsigijusiais bilietus, susisieksime asmeniškai.

Dažnai verslo atstovai mano, kad jų straipsniai gerai vertinami „Google“, atitinka reikiamas taisykles ir yra geros kokybės. Tačiau jei paklausi, o kas yra tos taisyklės ar kokybė, atsakymo jie paprastai neturi. Visgi kaip parašyti straipsnius, kaip žinoti, ar jie parengti kokybiškai ir atitinka SEO reikalavimus? Kaip kurti turinį, kuris atitiktų jūsų lūkesčius „Google“ paieškos sistemoje?

 

 

PROGRAMA:

Kokybiško turinio rengimas. Pranešėjas: Aurimas Paulius Girčys (pavaduojant Andrių Triponą). Trukmė: apie 45 min.
Temos parinkimas (jūsų vartotojo skausmai)
Kaip kurti kokybišką turinį?
Dėmesys turiniui, o ne raktiniams žodžiams
Kaip suprasti, kad jis kokybiškas ir kaip vertinti kokybę?

SEO straipsnių technikos. Pranešėjas: Aurimas Paulius Girčys. Trukmė: apie 1 h 15 min.
SEO straipsnių apimtis
Verslo straipsnio pavadinimas, ilgis ir raktiniai žodžiai
Straipsnio struktūra
Antraštės
Išorinės ir vidinės nuorodos
Straipsnių paragrafai, pastraipų apimtis
Raktinių žodžių naudojimas straipsnyje

Neteisėtos SEO technikos, kurių derėtų vengti. Pranešėja: Giedrė Rimkūnaitė-Manke. Trukmė: apie 20 min.
Tekstų teisinė apsauga
Kitiems priklausančių prekių ženklų naudojimas domenuose, URL, raktiniuose žodžiuose, meta tags
Kada ir kaip galima naudoti kitų prekių ženklus teisėtai (lyginamoji reklama)?
Klaidinanti reklama ir nesąžininga komercinė veikla (ar galima būti geriausiu, pigiausiu, didžiausiu?)

PRANEŠĖJAI:

verslo mokymai pranešėjai

Andrius Triponas per devynerius metus yra sukaupęs daug patirties skaitmeninės reklamos („Google“, „Facebook“) ir SEO bei analitikos srityse. Tiesioginis darbas su klientais bei darbas kliento pusėje išgrynino, kaip SEO ir reklamos sprendimus (nuo sukūrimo iki įgyvendinimo) efektyviai pritaikyti verslo tikslams pasiekti. Be to, Andrius plėtoja savo asmeninį verslą, eksperimentuoja su įvairiomis skaitmeninės reklamos ir SEO praktikomis. Jis pasidalins sukaupta patirtimi, įžvalgomis ir idėjomis, kaip generuoti kokybišką turinį lankytojams SEO atžvilgiu.

Aurimas Paulius Girčys vadovauja skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, kuri padeda didinti elektroninių parduotuvių pardavimus Lietuvoje, JAV ir ES šalyse. Aurimas yra sertifikuotas „Google“ lektorius, mokymus vedantis „Digital Academy“ bei dėstantis ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Jis vadovauja greitai augančiai profesionalų komandai, todėl nuolat ieško naujų talentų.

Giedrė Rimkūnaitė-Manke advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė. Ji vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms ir yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė.

 

Norėdami įsigyti vaizdo turinį, užpildykite anketa ČIA.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.